Tylko dla Orłów - relacja z konferencji

Tylko dla Orłów relacja z konferencji.

W dniach 28-29.04.2016 odbyła się w Warszawie konferencja „Tylko dla Orłów” firmy Milewski i Partnerzy. W konferencji wzięło udział ponad 800 osób z całego kraju. Konferencja była podzielona na odrębne działy: Sprzedaż, Biznes, Nieruchomości, Inwestycje na rynkach kapitałowych, Marketing. Gościem specjalnym był Fredrik Eklund – najlepszy agent nieruchomości w Nowym Jorku.

Tematyka konferencji była bardzo dobrze dobrana do popularnych aktualnie zagdnień biznesowych związanych z zarabianiem i inwestowaniem pieniędzy. Wystapienia prelegentów zostały świetnie opracowane i przekazne w czytelny sposób. Panelami szczególnie rozbudowanymi były Marketing oraz Nieruchomości. Poniżej przedstawiamy relacje z wydarzenia oraz opis poszczególnych wystąpień.

tylko dla orłów
 

Pierwszym prelegentem był Wojciech Szaniawski, manager ds. wizerunku Jerzego Dudka,

Wykład poświecony był tematyce personal brandingu oraz budowaniu marki poprzez media społecznościowe.

Szef BNI Polska - Ryszard Chmura. przedstawił szczegółowo ideę networkingu, którą jak słusznie zauważył powinien stosować każdy przedsiębiorca. Networking czyli budowanie siatki znajomości oraz poleceń może być wdzięcznym źródłem nowych zleceń dla firm, choć statystycznie tylko 6% posiada strategię poleceń i referencji, a networking można stosować praktycznie w każdej firmie niezależnie od branży.

tylko dla orłów

Kolejnym prelegentem na konferencji był Andrzej Cichocki, znakomity life-coach i doświadczony manager. Wyjaśnił czym naprawdę jest sprzedaż, na czym się opiera w dzisiejszych czasach oraz na co zwrócić uwagę budując relację z klietami w biznesie. Podczas wystąpienia zwrócił uwagę, iż pozornie łatwa sprzedaż, wydaje się być zajęciem dla każdego, a w rzeczywistości to zajęcie wymagające poświecenia, samodoskonalenia i pracy na sobą. Sprzedaż szybko obnaża wszystkie wady osób zajmujących się nią na co dzień. W samej sprzedaży ważne jest, aby być osobą godną zaufania, która długofalowo buduje relacje z klientami. Wykład bardzo konkretny, ciekawy, pełen dojrzałych przemyśleń i trafnych spostrzeżeń.

Marcin Matuszewski , przedstawił tematykę wynajmu mieszkań z opcją podnajmu. Obecnie stanowi to dochodowe źródło pasywnego przychodu, które pozwala na utrzymywanie się wyłącznie z tej działalności. Dobrze dopracowany podnajem na nieruchomości może stanowić regularne i pokaźne źródło zysku. Szczegółowo opisał techniki pozyskiwania nieruchomości pod wynajem, jak i sposób prowadzenia biznesu z najemcami i właścicielami mieszkań. Samo wystąpienie zostało opracowane bardzo szczegółowo i profesjonalnie. Widać było duże obycie prelegenta z rynkiem nieruchomości oraz doświadczenie w przygotowywaniu transakcji.

Tylko dla orłów

Na konferencji wystapił również Andy Harrington, znakomity mówca i szkoleniowiec pracujący z czołowymi przedsiębiorcami i politykami w USA. Harrington zwrócił uwagę, iż obecnie firmom o wiele łatwiej kreować wizerunek (chociażby poprzez Social Media), a sami przedsiebiorcy mogą produkować i wytwarzać treści, które pozyskują zlecenia od klientów (media creation i content marketing) i również mogą być sprzedawane. Obecne czasy to era informacji, a nie produktu.

Warto zaznaczyć, że w samych Stanach Zjednoczonych rynek informacji i produktów szkoleniowych to ponad 100 miliardów dolarów.

Harringon słusznie zuważył, iż w samym biznesie ważna jest eliminacja przeszkód i zadawanie sobie pytania: “co mnie powstrzymuje?”. Wystąpienienie miało również bardzo osobisty charakter- prelegent bardzo dokładnie przedstawił historię swojego życia i metody, za pomocą których doszedł do dzisiejszej pozycji. Trzeba przyznać, iż sposób w jaki utrzymywał kontakt z publiczonością to prawdziwe mistrzostwo.

tylko dla orłów

Tematykę promocji firm i pozyskiwania zleceń przedstawił również znany marketer Paweł Danielewski, który zwrócił uwagę na najnowsze trendy w marketingu oraz budowaniu list mailingowych. Wystapienie bardzo ciekawe, pokazujące jak działają w praktyce amerykańskie programy marketingowe i związne z tym specjalistyczne oprogramowanie. Do zastosowania zarówno w dużej firmie, jak i lokalnym biznesie. Sama wiedza została przekazana w sposób klarowny i bardzo humorystyczny, co doceniła publiczność gromkimi brawami.

Ostatnim prelegentem, który wystapił na konferencji był Fredrik Eklund- uważany za najlepszego agenta nieruchomości na świecie. Wybitny specjalista od apartamentów i nieruchomości luksusowych w mieście, gdzie pracuje ponad 30 000 agentów (obecnie prowadzi również firmy w Europie). Na konferencji opisał swoje metody I zasady, którymi kieruje się podczas prowadzenia biznsesu w USA i Europie oraz jak wygląda jego dzień pracy. Eklund zwrócił uwagę, iż ważnym elementem prowadzenia firmy jest marka osobista, a dobrze dobrany Public Relation jest bardziej efektywny dla firmy niż zwykła płatna reklama.

Jego prelekcja była związana z ukazaniem się na rynku polskm książki pt. „Sprzedaż”.

Co to dużo mówić – to występienie spotkało się z największą uwagą widzów oraz zainteresowaniem uczestników po konferencji. Choć jego książka nawiązuje przede wszystkim do nieruchomości, to jednak jest cenną pozycją na temat samej sprzedaży. Organizatorzy przewidzieli również spotkanie po konferencji, gdzie można było osobiście zadawać Fredrikowi pytania na temat jego pracy i biznesu. Możliwość wysłuchania wykładu i rozmowy z najlepszym na świecie agentem od nieruchomości ściągnęła na konferencje sporą liczbę agentów i specjalistów od wyżej wymienionego rynku.

Podsumowanie.

Na szczególne uznanie zasługuje organizacja imprezy oraz przygotowanie techniczne. Wszystkie prezentacje były bardzo dobrze przygotowane, a uczestnicy mogli swobodnie zadawać pytania po

wystąpieniach. Samo spotkanie dawało możliwość networkingu i wymiany uwag z gośćmi, uczesnikami i prelegentami. Wykłady miały bardzo praktyczny i biznesowy charakter, przez co prezentowane treści można śmiało wdrażać we wasnej firmie.

Obsługa imprezy bardzo dobrze spisała się na miejscu, a samą konferencję poprowadził Pan Piotr Szwedes. Konferencja “Tylko dla Orłów” to kolejny bardzo dobrze zorganizowany event firmy Milewski i Partnerzy. Organizatorom gratulujemy pomysłu i bardzo dobrej realizacji przebiegu imprezy. Kolejny raz udało im się zorganizować spotkanie na naprawdę wysokim poziomie.

O kolejnych wydarzeniach firmy Milewski i Partnerzy możecie dowiedzieć się z oficjalnej strony

www.milewskipartnerzy.pl

Polecane

Reklama